Často kladené otázky
Potřebuji poradit. Jak vás mohu co nejrychleji kontaktovat?
Nejrychleji nás zastihnete prostřednictvím online chatu na našem webu. Stačí kliknout na tlačítko v pravém dolním rohu: Jsme vám plně k dispozici každý den, včetně víkendů, od 8:00 do 22:00. Naše zákaznická podpora reaguje rychle a ochotně vám pomůže s každou otázkou. Případně nám můžete poslat e-mail na adresu: info@panakei.cz
Jak si mohu objednat produkt na vaší stránce?
Objednávka je jednoduchá. Stačí si vybrat produkt, přidat ho do košíku a postupovat podle kroků v pokladně. Nemusíte se registrovat, ale registrací získáte výhody jako slevy, sledování historie objednávek či věrnostní program.
Mohu objednat zboží i telefonicky?
Momentálně nepřijímáme telefonické objednávky, ale rádi vám novou objednávku vytvoříme online přes zákaznickou podporu.Jsme vám k dispozici každý den od 8:00 do 22:00. Klikněte na tlačítko nebo nám napište na e-mail: info@panakei.cz
Musím se registrovat, abych u vás mohl nakoupit?
Nepotřebujete registraci, klidně můžete nakoupit i bez registrace. Registrovaní zákazníci však mají přehled o svých objednávkách, přístup ke všem fakturám, slevám, věrnostnímu programu a limitovaným, akčním nabídkám.
Jak mohu za zboží zaplatit?
Podporujeme platbu kartou přes platební bránu GoPay, platby mobilem skrz Google Pay / Apple Pay, také klasickým převodem peněz na účet nebo platbu na dobírku (kurýrovi zaplatíte v hotovosti při převzetí balíčku).
Kde uplatním slevový kupón?
Přímo v košíku klikněte na tlačítko "MÁM SLEVOVÝ KÓD", zadejte kód a potvrďte kliknutím na tlačítko "Přidat slevový kupón". Částka se automaticky přepočítá.
Neprošla mi platba přes platební bránu, co teď?
Během pár minut obdržíte e-mail s odkazem, přes který můžete platbu jednoduše zopakovat. Pokud by e-mail nedorazil nebo by problém přetrvával, kontaktujte nás přes chat: nebo nám napište e-mail: info@panakei.cz
Je můj nákup bezpečný?
Ano, všechny platby probíhají přes zabezpečenou platební bránu s platným SSL certifikátem. Osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.
Mohu si u vás objednat i jako firma?
Ano, při objednávce stačí zadat IČO a fakturační údaje vaší firmy. Fakturu obdržíte e-mailem.
Kam všude zasíláte objednávky?
Doručujeme do zemí: Slovensko, Česko a Maďarsko.
Jaké jsou možnosti doručení a kolik stojí?
Balíčky posíláme kurýrem DPD nebo přes Zásilkovnu. Cena doručení začíná od 69 Kč na výdejní místa Zásilkovny nebo doručení kurýrem 99 Kč (DPD). Doprava zdarma je dostupná od určité hodnoty objednávky.
Je možný osobní odběr?
Ano, osobní odběr je možný pouze během pracovních dní, od 8:00 do 14:00 na adrese: Trenčianska 1279/29, 020 01 Púchov, Slovensko.
Prodáváte vaše granule i v kamenných prodejnách?
Ne, granule prodáváme výhradně online přes naše oficiální e-shopy: Panakei.sk, Panakei.cz, Panakei.hu.
Mohu upravit nebo zrušit objednávku po jejím vytvoření?
Ano, pokud objednávka ještě nebyla předána kurýrní službě. Kontaktujte nás co nejdříve přes chat vpravo dole: nebo e-mailem: info@panakei.cz
Kdy bude doručena moje objednávka?
Objednávky expedujeme do 24 hodin každý pracovní den. Většina balíčků je doručena do 24–48 hodin. V případě vytížení kurýrů může doručení trvat o 1 den déle.
Balíček mi nepřišel, něco v něm chybí nebo je poškozený, co mám dělat?
Pokud vám balíček nepřišel do 48 hodin od potvrzení expedice nebo je poškozený, kontaktujte nás na info@panakei.cz nebo přes online chat . V případě poškození přiložte fotodokumentaci a stručný popis problému.
Otevřel jsem produkt, mám s ním problém, mohu ho vrátit?
Z hygienických důvodů, ochrany zdraví a podle zákona v ČR: není možné vrátit již otevřené psí krmivo / psí pamlsky / psí konzervy nebo psí kapsičky.
Chci vrátit, reklamovat nebo vyměnit zboží, jak postupovat?
Zboží můžete vrátit maximálně do 14 dnů, pokud je neotevřené a nepoužité. Kontaktujte nás e-mailem nebo nám napište na e-shopu vpravo dole:, zašleme vám přesný postup.
Jak dlouho trvá reklamace nebo vrácení?
Vrácení zboží a financí vyřizujeme do 3–5 pracovních dnů. Reklamace dle zákona, nejpozději do 30 dnů.
Jak dlouho trvá, než dostanu peníze po vrácení zboží?
Peněženky vracíme obvykle do 7 pracovních dnů, od doručení zboží k nám. Peníze vracíme na účet, ze kterého platba byla původně odeslána.
Kde najdu své objednávky a faktury?
Faktury posíláme výhradně e-mailem, do vaší e-mailové schránky, do 5 pracovních dnů od fyzického převzetí objednávky. Najdete je také všechny pohromadě ve vašem zákaznickém účtu: www.panakei.cz/klient/objednavky
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.