Otázky a odpovědi

 

Jaký typ výroby / zpracování používáte pro granulky Panakei - Nutrition Complex ?

  • Vyrábíme extrudované psí granule pomocí potravinářského extrudéru v čistých, moderních a schválených prostorech .

 

Jak se granulky vyrábějí?

  • Zjednodušeně vysvětleno, jak takový proces probíhá. Je to zařízení podobné mlýnku na maso - kompletní směs masa, rýže, zeleniny, bylinek a imunostimulantů je najemno nasekaná, smíchaná, krátce uvařená při teplotě 110 °C a vytištěná přes váleček ven skrz matrici (nástavec), který definuje velikost a tvar granulky.

 

Jaká je výhoda takového zpracování krmiva?

  • Extruze krmiva umožní lepší stravitelnost v tenkém střevě a snižuje se míra fermentace (kvašení potravy ) v tlustém střevě, oproti granulím za studena lisovaným. 

 

Odkud pochází maso, které používáte ve vaší receptuře?

  • Pro naše produkty preferujeme maso, které je chováno, poraženo a zpracováno na území Slovenské a České republiky. Všichni naši dodavatelé jsou několikrát ročně kontrolováni a testováni na kvalitu výstupních produktů a hygienu výrobních prostor. Výhradně spolupracujeme pouze s ověřenými a dlouholetými dodavateli masných produktů.

 

Využíváte v krmivu i chemickou konzervaci?

  • Ne, využíváme přírodní konzervaci granulek pomocí  vitamínu E - je to přírodní zdroj alfa tokoferol. Tyto látky působí proti žluknutí tuků a psům prospívají tím, že dodávají jejich organismu potřebný vitamín E a jsou pro organismus důležitým antioxidantem.

 

Jak dlouho vydrží otevřené balení granulek Panakei - Nutrition Complex? 

  • Otevřené krmivo spotřebujte do 3 měsíců. V letních měsících doporučujeme spotřebovat nejlépe do 2 měsíců. Připomínáme, že krmivo není chemicky konzervované, proto prosím dbejte na správné podmínky skladování. https://www.panakei.cz/skladovani/

 

Našli jste rozdrcené granulky - granulový prášek v obalu krmiva?

  • Tento jev v našem krmivu Panakei - Nutrition Complex je způsoben vysokým podílem masa a nízkým podílem sacharidů (rýže) . Nejde o žádný odpad ani vadu výrobku, tento prášek je jen rozdrcená granule. V méně kvalitních a levnějších krmivech, která ve velkém využívají jako hlavní složku receptury pšenici, kukuřici a jim obdobné sacharidy, jev „rozdrcených granulí“ skoro nenajdete. Pšenice, kukuřice a jim obdobné sacharidy fungují jako pojidlo v krmivu, respektive jsou zodpovědné za výraznou lepivost granulí. Pes je především masožravec, proto ho nekrmíme kukuřicí a pšenicí, ale v první řadě kvalitním masem, které vždy tvoří hlavní a nosnou část každého našeho krmiva značky PANAKEI – Nutrition Complex. Rozdrcené granule nebo prach v balení není znakem žádného odpadu ani vady výrobku.

 

Lze krmivo koupit i v některých kamenných prodejnách ?

  • Ne, naše produkty zakoupíte pouze přes náš e-shop. Chceme zachovat přímý a transparentní kontakt s našimi zákazníky, abychom jim mohli poskytnout potřebný servis a měli od nich zpětnou vazbu pro další zlepšování. 
    Vlastní prodejny v současnosti neplánujeme.

 

Dokážete změnit moji objednávku?

  • Pro naše zákazníky se snažíme dělat maximum. Dokud nebude objednávka vyexpedována z našeho skladu, rádi vám ji upravíme dle vašeho přání. Stačí, když nám napíšete na naši zákaznickou podporu vpravo dole na webu (ikonka "Máte otázku?")  od 8:00 do 22:00, nebo případně na naši emailovou adresu info@panakei.cz 

 

Bylo mi doručeno nesprávné zboží. Co teď?

  • Velmi dbáme na to, aby všechny objednávky byly zpracovány, baleny a celkově vybaveny na 100%. Chápeme, jaké to je, když trpělivě čekáte na balíček a po otevření najdete jiné zboží, než jste měli objednané. Snažíme se minimalizovat chyby, avšak tato situace může zřídka nastat. Informujte nás prosím na náš mail info@panakei.cz nebo na zákaznickou podporu vpravo dole na webu (ikonka "Máte otázku?"). Vzniklou situaci se pokusíme vyřešit obratem k vaší spokojenosti.