Reklamace zboží
Vážený zákazníku, v případě, že se na vašem zakoupeném zboží vyskytla vada v záruční době, máte právo ho reklamovat.
Celý reklamační proces probíhá ONLINE, e-mailovou formou budete o všem informováni.
1. Jako kupující máte právo uplatnit právo z vady, která se vyskytuje u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí nebo po dobu stanovené doby spotřeby. V případě suchého krmiva je to tedy 12 měsíců od data výroby (viz etiketa produktu). (Nezapomeňte prosím, že otevřené balení krmiva je nutné spotřebovat max. do 3 měsíců.)
2. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží na:
- Zboží prodané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána.
- Na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.
- U použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
3. Důvodem vylučujícím reklamaci jsou také zejména následující skutečnosti:
- Nevhodné uskladnění krmiva kupujícím.
- Neodborné zacházení s krmivem (či v rozporu s popisem na obalu nebo na webových stránkách prodávajícího).
- V důsledku důvodů vyšší moci, např. živelná katastrofa, ale také povětrnostní vlivy a podobně.
- V důsledku poškození kupujícím, ať už úmyslným či nedbalostním.
- V důsledku zacházení za neobvyklých podmínek a v rozporu s určením zboží.
4. Reklamaci prosím uplatněte bezodkladně, v ORIGINÁLNÍM OBALU, ve kterém byl produkt doručen, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
5. Všechny informace ohledně reklamace najdete v našich obchodních podmínkách na stránce https://www.panakei.cz/obchodni-podminky/, konkrétně v článku VII. Práva z vadného plnění.
Pro uplatnění reklamace postupujte prosím následovně:
- Vyplňte dokument uvedený níže: (Stáhnout, vytisknout, vyplnit, podepsat a fyzicky přiložit do balíku spolu s vráceným zbožím)
- Formulář na uplatnění reklamace najdete zde ke stažení: Panakei.cz - Reklamační formulář.
- Zboží odešlete jako pojištěný balík na naši adresu, abyste v případě ztráty balíčku na cestě k nám, mohli záležitost reklamovat u dopravce.
- Neposílejte prosím zboží na dobírku, takový balíček nepřevezmeme.
Adresa pro vrácení zboží:
Panakei.cz s.r.o.
Střelná č.p. 214
756 12 Střelná
Česká republika
info@panakei.cz
+420 534 534 993
Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu vrácena kupní cena. Reklamace bude vyřízena bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebyla mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuta delší lhůta. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního konání.